Стендап Сьогодні 📢 Канал в Telegram @stendap_sogodni
🤖🚫 AI-free content. This post is 100% written by a human, as is everything on my blog. Enjoy!13.04.2024
Гра
Вона працює! Та навіть деяка естетика в цьому є.
Сьогодні завершив роботу та гра дійсно готова до того, щоб нею поділилися. Пограти можна тут: monsterland.leonid.codes.
Найскладніше було зробити екранну клавіатуру. Спочатку просто зрозуміти, як же ж воно може працювати: клавіатура повинна створювати події KeyboardEvent
. Рухомих частин забагато, тому довго шукав, що не так з прикладами з Гітхабу, поки не зрозумів, що створюю події за старим стилем (тут в стандартах багато змін, як не дивно). Поміняв на актуальний та все запрацювало. (А якби код був на TypeScript, я б це швидше знайшов. Тільки розробка тут велася взагалі без тулчейну, напряму.)
Потім — налаштувати CSS, та ще й так, щоб на різних екранах було нормально. Сконцентрував зусилля на пейзажному режимі та ніби вийшло непогано. Навіть повноекранний режим працює (тільки не на iPhone - він його, як виявилось, не підтримує.)
Нарешті, довелося все ж трохи доробити гру, на рівні Community Patch. В першу чергу, додати візуальні запити, коли гра очікує на ввід — наприклад, після команди “кинути” треба вказати номер предмета — бо без того взагалі незрозуміло, чому гра зависла. Але також виправити пару очевидних багів та скоректувати колір тексту, бо не читалося зовсім.
О, до речі, щоб зробити картинку для фону, долучив ML-генератор Diffusion Bee. Якщо її ще й розмити, то вади стають непомітні — а для атмосфери фон досить важливий.