Стендап Сьогодні 📢 Канал в Telegram @stendap_sogodni
🤖🚫 AI-free content. This post is 100% written by a human, as is everything on my blog. Enjoy!29.12.2024
Дев-адвент 29: онбордінг та поради
🏁 Десь нещодавно чув — можливо, в документалці до 20-річчя Half-Life 2 (яку я всім раджу подивитись задля цікавих продуктових історій) - що перший рівень гри варто робити останнім, коли всі механіки та підходи вже пропрацьовані. Бо перше враження — головне, тож варто зробити його найсильнішим.
⏪ Із застосунками це теж доцільно. Протилежний підхід — почати розробку з онбордінгу — виглядає логічніше з першого погляду. Але тоді є ризик, що продукт розвиватиметься, а про онбордінг забудуть, та він застаріє. В моїй практиці таке вже бувало. Втім, якщо продукт великий та бюджет необмежений, то колись онбордінг перероблять наново. А от коли таких ресурсів немає, то краще все ж відкласти розробку першого знайомства на останнє.
🧪 Коли я тільки починав робити трекер, то вигадав для онбордінгу “тестову пробу”, в якій можна погратися з інтерфейсом та не дочікуватись першої справжньої проби. Нагадаю, що вони відбуваються за чітким графіком, причому є “стандартний” графік зі скриптів TagTime, та є сенс не відхилятись від нього. А тестова проба — просто створювалась на поточний час зі спеціальною приміткою.
🗃️ Але “тестова проба” була функціональним баластом та тільки створювала ускладнення (наприклад, її треба прибирати з усіх статистичних запитів.) Тому знайшов кращий спосіб: під час першого запуску я буду генерувати до тижня старих проб. З ними можна не тільки погратися, а й зрозуміти частоту проб, випробувати автозаповнення з Apple Health (та запросити дозвіл для нього!) та отримати перші результати.
💬 Також випробовую TipKit. Це цілий фреймворк для підказок. Не просто для того, щоб їх показати (але це теж), а відстежити, які підказки вже були закриті, а також в який момент їх пора показати. Наприклад, підказку про улюблені теги має сенс показувати, коли тегів буде принаймні 5. Цікавий взагалі фреймворк — адже підказки потрібні всім.