Стендап Сьогодні 📢 Канал в Telegram @stendap_sogodni

🤖🚫 Контент вільний від AI. Цей пост на 100% написаний людиною, як і все на моєму блозі. Насолоджуйтесь!

29.01.2023

OpenMW: сучасний спосіб пограти у Morrowind. А також, його збірка — спосіб себе помучити.


Morrowind у 2023. OpenMW. Це ще без модів!

Morrowind, на мою думку — вершина RPG-пісочниць від першого лиця. Немає у наш час більше великобюджетних ігор з левітацією (бо швидкодія), з такою кількістю діалогів (бо озвучка), та й з таким дивним, незвичним світом (бо не окупиться.) Так що, хоч грі вже понад 20 років, а спільнота досі жива та є що від неї чекати.

Сучасний спосіб грати у Morrowind - це через клієнта OpenMW; він повністю заміняє оригінальну програму, та не тільки підтримує весь функціонал, а й додає купу нового. Чого варто хоча б підтримка macOS!

Для керування модами є сучасний менеджер модів portmod. А для пошуку модів, окрім сайту NexusMods, що колись називався TES Nexus, є ще й сучасний ресурс Modding OpenMW, де зручно перелічені різні набори модів — від тих, що роблять косметичний ремонт оригінальної гри, до повних перетворень. (До речі, portmod вміє встановлювати списки модів з цього сайту.) Також наприкінці минулого року вийшли величезні доповнення карти та квестів від Tamriel Rebuilt та Skyrim: Home of the Nords.

Одним словом, для мене Morrowind залишається чудовою розвагою, яку можна запустити на ноутбуці для короткої перерви. Так воно й було, поки не захотілось більшого. Побачив, що у їхньої команди немає кому зробити збірку останньої тестової версії для M1 Mac; стабільна версія є тільки для Intel, а попередня тестова версія для M1 працює в рази краще, але вона з багами.

Що ж, я щось вмію, вирішив зробити збірку сам. Основний набутий досвід — тулчейни для веброзробників це просто космос, порівняно з тим, з чим працюють розробники на C++. Керування залежностями як таке відсутнє; залежності “просто” мають бути присутніми на твоїй машині. Щось з них може встановити Homebrew; щось потрібно стягнути та зібрати вручну. Але стандартів бібліотек як таких теж немає; буває так, що встановлена з Homebrew версія має іншу структуру та не підходить для скрипту збірки (так сталося з bullet). До речі, всі бібліотеки, які довелося збирати, використовують утиліту CMake. Кожний скрипт CMake має секцію, де він намагається вгадати, чи є на диску його залежності, та де, та в якому форматі. Інколи бібліотек є декілька, та він плутає. Інколи замість бібліотеки на M1 бере бібліотеку для Intel. Інколи він спочатку знаходить, а потім під час компіляції каже дивну помилку, причому у 100% випадків якщо щось не компілюється — то проблема з залежностями. Якщо тільки не з компілятором. Бо на різних системах все компілюється різними компіляторами, а MacOS - не сама популярна OS, та до того ж, з не дуже стабільним тулчейном.

Поки в мене вийшло зібрати додаток OpenMW, але в ньому чомусь бракує динамічних бібліотек, тому він не запускається. Спробую наступного разу, як буду сердитися на Yarn.