Стендап Сьогодні 📢 Канал в Telegram @stendap_sogodni

🤖🚫 AI-free content. This post is 100% written by a human, as is everything on my blog. Enjoy!

11.03.2023

Прості середовища для написання ігор

Зараз разом з сином шукаємо, в якому середовищі робити гру, або ж принаймні знайшли GameMaker, а тепер шукаємо гарний підручник для нього, поки без успіху.

Це наштовхнуло мене на думку: коли я вчився програмувати - а ігри були одним з того що я робив на початку - то моїм “гейм мейкером” був MS DOS та Borland Pascal. Простота цього середовища дозволила навіть без досвіду робити доволі складні проєкти. Причому це було в 2001 році, коли час DOS давно минув, та всі вже грали в Counter Strike. Але якби мені в той час дали OpenGL або DirectX, навряд чи я опанував би їх так же ж, як і SetColor або LineTo з графічної бібліотеки Borland Pascal.

А зараз, коли роблять гру на кшталт Undertale, то беруть Game Maker. Хоча мені особисто хотілося б чогось це простішого, але орієнтованого на програмістів. От ще давно цікавить PICO-8 - це “віртуальна консоль”, тобто фактично середовище програмування - суворо обмежене в можливостях, та в цьому схоже на мої часи з Паскалем. До речі, пишуть для PICO-8 на Lua - про цю мову варто знати, бо вона розроблена для вбудовування в інші програми - компактна та безпечна.