Стендап Сьогодні 📢 Канал в Telegram @stendap_sogodni

🤖🚫 Контент вільний від AI. Цей пост на 100% написаний людиною, як і все на моєму блозі. Насолоджуйтесь!

06.05.2023

Скомбінував глобус та карту


Нарешті, вся анімація працює як ціле

Скомбінував глобус та карту в єдину сцену. Вийшло саме так, як я собі уявляв, хоча анімація поки базова та не вистачає відміток.

Найскладніший аспект всієї цієї задачі — це орієнтація в системах координат. Наприклад, в програмуванні всі звикли, що перша координата (i) йде вниз, а друга (j) - ліворуч. Але в графіці перша координата то x, а y йде знизу вгору. Коли доводиться генерувати площини та відкладати текстурні координати, то мозок просто ламається. Потім по багато разів передивляєшся код, щоб ніде не було помилок.

Ще — виявилося складним зробити, щоб карта на глобусі відповідала локальній. Якщо в глобусі мало трикутників (наприклад, 2000), то проєкція викривляє текстуру, чого не помітиш, поки не буде потреби “влучити” в точку з точністю до кілометрів. Це вирішується збільшенням кількості трикутників; але в ідеалі, щоб спростити сцену, в міру наближення до точки від глобуса має залишатися дедалі менший шматочок з дедалі більшою деталізацією.

Для того, щоб нормально стилізувати стежку, є клас Line2 - бо стандартна лінія може бути тільки шириною в один піксель. У Three.js багато таких “прикладів”, що часто містять бібліотеку, яку можна використати в власних проєктах.

Нарешті, за допомогою бібліотеки suncalc я визначаю розташування сонця в день походу та емулюю його джерелом світла. Дрібниця, але мені приємно. Та й робиться просто — оскільки карта вже зорієнтована так, що вісь Y вказує на північ, то сонячні азимут та висота збігаються зі стандартними сферичними координатами 𝜑 та 𝜃.