Стендап Сьогодні 📢 Канал в Telegram @stendap_sogodni
🤖🚫 AI-free content. This post is 100% written by a human, as is everything on my blog. Enjoy!13.05.2023
Анімація за прокруткою
Черговий прогрес по тревел-постам — реалізував анімацію карти за прокруткою. Подивився оцю нещодавню статтю з NYTimes та зрозумів, що саме цього не вистачало для режисованого, але все ж контрольованого користувачем відображення. (Анімація, яку я маю на увазі, починається після перших параграфів статті, до неї треба ще докрутити.)
Як я це робив. Щоб реєструвати прокрутку, роблю елемент необхідної висоти — саме його фізичний розмір буде визначати тривалість анімації. Всередину розташовую власне полотно. Полотно за розміром збігається з вікном. Його позиціювання залежить від положення прокрутки — це або абсолютне позиціювання нагорі чи внизу контейнера, або — повноекранне fixed
, при якому й відбувається анімація.
Щоб стежити за прокруткою, слухаю звичайну подію scroll
. Щоб заощадити ресурси, це робиться тільки тоді, коли елемент з картою видимий; для цього існує цікавий клас IntersectionObserver.
Далі позиція прокрутки перекладається на відсоткову, і починається цікава частина. До цього часу моя анімація була повністю заскриптована, та просувалась за допомогою requestAnimationFrame. Натомість для анімації за прокруткою необхідно задати функцію стану сцени від часу. Я майже все так і робив, от тільки з обертанням карти вийшли деякі складнощі. Окремо треба описати переходи від сцени до сцени, як в прямому, так і у зворотному напрямку — додавання та видалення обʼєктів.