Стендап Сьогодні 📢 Канал в Telegram @stendap_sogodni

🤖🚫 Контент вільний від AI. Цей пост на 100% написаний людиною, як і все на моєму блозі. Насолоджуйтесь!

10.06.2023

Рімейк System Shock


Впізнаєте?

В мене з System Shock смішна історія. Перший раз я про цю гру почув десь у 2001 році, та витратив може місяць, щоб викачати її через модем зі швидкістю 56.6К. На жаль, мене чекало тільки розчарування, бо користуватися архаїчним (вже на початок сторіччя) інтерфейсом не зміг. Після години чи двох спроб гра була закинута.

За минулі 22 роки я встиг пограти у всі нащадки System Shock - від System Shock 2 та Deus Ex до Dishonored та Prey. Тому, коли у 2016 році відкрився Kickstarter для створення рімейку, то я підтримав його без роздумів. На розробку пішло 7 років, але нарешті рімейк вийшов.

Та вийшов пречудовим! По суті це абсолютно нова гра, яка близько відтворює рівні та сюжет оригіналу. Вочевидь багато чого змінено; насамперед темп гри змінився абсолютно, та, я так розумію, довелося переосмислити озброєння та противників. Тепер це повноцінна бродилко-стрілялка з інвентарем, за формулою дуже нагадує Prey.

Основний геймплей залишився — поступово та методично досліджувати просякнуті атмосферою та подібні до лабіринтів рівні, поки не відкриєш всі двері, не знешкодиш всі камери, та не збереш все що варте збору. Ніяких елементів RPG тут немає, успіх визначається тим, скільки спорядження встигнеш зібрати. Цікаво, що можна обрати, більше чи менше інструкцій про сюжет ти будеш отримувати. На складності за замовчуванням вони високорівневі та необхідно уважно слухати аудіозаписи та роздивлятись оточення.

Чи рекомендую я System Shock Remake? На всі 100! Чи хороша це гра сама по собі? Так, чудова.

Тепер з ігор, в які я б дуже хотів пограти, але не можу через архаїчність, залишається Fallout 1 та 2. Може, і їх дочекаюсь. А ще все ж таки хочеться тепер спробувати оригінал System Shock, або принаймні Enhanced Edition.