Стендап Сьогодні 📢 Канал в Telegram @stendap_sogodni

🤖🚫 Контент вільний від AI. Цей пост на 100% написаний людиною, як і все на моєму блозі. Насолоджуйтесь!

15.09.2023

Geometry Dash

Сьогодні буде про улюблену гру, але не мою, а сина - Geometry Dash. На перший погляд, вона майже нічого з себе не ставить — але при цьому у гри з 2013 року сабреддіт на 130 тисяч підписників та безліч щоденних відео на ютубі. Та й взагалі Google Trends каже, що вона лише в 7 разів менша за популярністю ніж світовий феномен Fortnite, при чому популярність GD тільки зростає, коли Fortnite йде на спад. Все це ознаки здорової спільноти, а значить, принаймні варто знати, що таке існує.

Механічно Geometry Dash є максимально простою грою: персонаж сам біжить по рівню, а все, що треба від тебе — це в правильний момент стрибати. Проте вона також є механічно надзвичайно складною: вимоги до точності стрибків з часом тільки зростають; перший рівень можна пройти за десяток спроб, але решта гри потребує годин тренувань. Тому зазвичай гравці порівнюють відсоток рівня, який вдалося пройти.

Можна зрозуміти, чому ця гра так захоплює (особливо дітей): завжди здається, що ось-ось, ще одна спроба — та ти пройдеш; завжди зрозуміло, що робити далі: вся гра — один нескінченний quick time event. Звісно, для стрімерів це теж непоганий формат.

Проте популярність Geometry Dash тільки наполовину полягає в простоті. Ключовою функцією тут є редактор рівнів та можливість ділитися ними онлайн. Створення рівнів це ціле мистецтво: тут не тільки можна “малювати”, а й залучити ряд логічних елементів-тригерів для утворення анімації та різних ефектів. Так люди фактично роблять цілі музичні відео на кшталт такого. Рівнів існує мільйони, з них 35 тисяч офіційно “оцінених” від тривіальних до “неможливих”. З часом виходять все “неможливіші” та гравці змагаються за те, хто скоріше пройде новий рівень.

А можна ще копіювати рівні та переробляти їх, або за допомогою мегахаку записувати макроси, що автоматизують проходження, або створювати рівні-випробування для друзів та змагатися, хто швидше пройде, або створювати рейтинги рівнів, або проходити випадкові чи нові рівні… Такий от цікавий куточок інтернет-культури зі своїми героями, подіями та історією.