Стендап Сьогодні 📢 Канал в Telegram @stendap_sogodni

🤖🚫 Контент вільний від AI. Цей пост на 100% написаний людиною, як і все на моєму блозі. Насолоджуйтесь!

20.01.2024

Як в iOS застосунок керує відтворенням звуків

Таємний проєкт застосунку iOS про відтворення картинок отримав трошки уваги. В результаті я дещо вивчив про аудіомодель iOS та виправив неприємний момент UX.

Річ у тім, що я відтворюю GIF через відеопрогравач. Вбудованого, хорошого способу відтворення GIF взагалі немає. Зрозуміло, що GIF це половина мемів та іншого контенту, тож застосунок повинний не просто показувати GIF, а ще й робити це зручно — з перемоткою та іншим. Найпростіший спосіб цього досягнути — конвертувати GIF у MP4 та відтворити звичайним програвачем.

Але виникла проблема: програвач, навіть без аудіодоріжки, зупиняв відтворення будь-якого іншого аудіо на пристрої: музики, подкасту і таке інше. Хотілося б дивитися GIFки під улюблений подкаст, тож, що з цим можна зробити?

Як видається, в iOS для того є низка режимів відтворення аудіо, які конфігуруються модулем AVAudioSession. Цей модуль тільки надає системі метаінформацію про характер аудіо, який потрібний нашому застосунку. Саме відтворення працює й без нього — через програвач або іншим шляхом. Тому, думаю, коли зустрічаєш застосунок, який погано поводиться з аудіо, то автори просто не знали про AVAudioSession, як і я.

Для мого випадку, підійшла категорія відтворення ambient: вона значить, що звук з мого застосунку можна змішувати з іншими програмами. Інші режими вказують, чи треба ставити відтворення на паузу при замкненому екрані, чи впливає на нього тихий режим, і так далі. Ніколи не думав, що з аудіо все настільки неоднозначно.