Стендап Сьогодні 📢 Канал в Telegram @stendap_sogodni

🤖🚫 Контент вільний від AI. Цей пост на 100% написаний людиною, як і все на моєму блозі. Насолоджуйтесь!

22.01.2024

Мої думки про Baldur's Gate 3

Larian Studios навчились робити неперевершені тактичні покрокові бої. Ще у Divinity: Original Sin я побачив глибину рішень, якої просто ніде більше немає. Baldur’s Gate 3, за великим рахунком, успадковує всю базу тієї системи, та тільки фасад перетворює на лад D&D.

Бойова система Larian унікальна через синергію можливостей. Елементальні атаки плюс фактор оточення плюс різні типи уражень (площина, стріла) плюс розташування ворогів плюс послідовність кроків… гра дозволяє побудувати такі багатокрокові тактики, що відчуваєш що зробив неможливе. Та й баланс гри такий, що це стає потрібним. Боїв не так багато, зате кожний має свою арену, свої обставини. Таких, де всі тупо бʼють по черзі, просто немає, і це чудово.

В Baldur’s Gate 3 поки моя улюблена тактика — пхати. Бо це додаткова дія; вона доступна вже після того, як герой пересунувся та атакував. А гарним поштовхом можна легко відправити супротивника летіти з даху чи скелі.

В іграх від Bioware ніколи такої глибини не було — максимум це стратегічно розташувати героїв та підготуватися до бійки. Тому, якщо тобі бої в Baldur’s Gate 3 сподобались, раджу пограти ще в Divinity: Original Sin 1 та 2. Раніші ігри від Larian зовсім інші. До речі, Divine Divinity - досі дуже цікава гра з епохи Diablo 1, тільки з надзвичайно фізично інтерактивним світом — навіть на цей час.

Що не подобається — це скільки в діалогах шансових подій. Мене це тільки спонукає частіше зберігати гру. Може це й “схоже на настільну гру”, але в справжній D&D ведучий знайде, як після невдалої перевірки повернути мене до цікавого змісту, а в компʼютерній просто відчуваєш втрату… та перезавантажуєш.