Стендап Сьогодні 📢 Канал в Telegram @stendap_sogodni

🤖🚫 AI-free content. This post is 100% written by a human, as is everything on my blog. Enjoy!

15.03.2024

Місяць зі стохастичним таймтрекером


Оновлений інтерфейс тегування

Мій таймтрекер живий та просувається до релізу. Ось такий прогрес за останні пару тижнів:

1: Повністю переробив інтерфейс вводу тегів. Початкова версія була примітивна та складалася з двох списків: використаних тегів та всіх інших; більшість роботи ж лягало на рядок пошуку, бо знайти в переліку з сотні тегів потрібний — це нереально.

Поточна версія пропонує ймовірні теги. Це або теги з попередніх записів, або ті, що вже зустрічалися в такий самий день тижня та годину. Такі теги додаються одним натиском. Можливість знайти тег з загального списку залишається, але як додаткова; там же ж можна й створити тег, якщо його ще не існує.

2: Шукаю нові шляхи аналізу тегів. Моя мета (на цей час) - допомогти краще використовувати свій час. Для цього в мене вже є графіки часу за тегом, проте їх не має сенсу робити детальніше, ніж по тижнях. Таких графіків достатньо для оцінки змін, але не для розуміння, що саме потрібно міняти.

Щоб побачити нагоди для змін, розробив аналіз тегів на суміжність. Наприклад: відкриваю тег “робота” та бачу що за ним часто слідує тег “в телефоні”. Що значить, напевно, що телефон під час роботи варто тримати якомога далі та не відвертатися на нього (нагадаю, що в цій системі трекінгу навіть якщо на “хвилинку” взяв телефон та у цей час прийшов пінг, то він заноситься як “в телефоні”, а не “робота”. ) Така аналітика вже допоможе виправляти свою поведінку.

Також додав таку метрику, як середню безперервну тривалість тегу. Так можна виявити заняття, які особливо затягують (або навпаки, затягують недостатньо.) В мене ось знайшлося, що Baldur’s Gate 3 затягує. Висновок: не сідати грати, аж допоки 1) не закінчиш всі задачі та 2) не підготуєш відомої точки зупинки.