Стендап Сьогодні 📢 Канал в Telegram @stendap_sogodni
🤖🚫 AI-free content. This post is 100% written by a human, as is everything on my blog. Enjoy!27.05.2024
Планування проєктів схемою BRIDGeS
Приклад (незакінчений) схеми BRIDGeS для мого таймтрекера.
В інді-розробці часто проблема навіть не в тому, що немає часу робити, а незрозуміло куди рухатись. Особливо коли звик працювати в команді, де структура роботи задана згори. Може стати сюрпризом, що просто робити історію за історією недостатньо для успіху.
А взагалі ця задача стосується будь-якого продукту, не тільки інді, та не кожна команда вміє їх розвʼязувати. У нас в Railsware вміють, та навіть витягнули своє ноу-хау в фреймворк, який назвали BRIDGeS. Він чудово підходить для того, щоб зібратись гуртом навколо білої дошки, але нічого не заважає робити планування наодинці в Фігмі.
Ключовою особливістю Bridges є мозковий штурм. Ми починаємо зі збору уявлень про майбутній продукт, його користувачів, та їхні проблеми та ризики. Це найбільш плідний етап роботи — вилазять неочікувані, невимовлені аспекти. (Наприклад, в схемі зверху спочатку була тільки одна персона “Користувач”, але пізніше я помітив, що деякі ризики мають на увазі більш обмежені персони, та виділив їх окремо.)
Різні аспекти записуються на картки різного кольору та упорядковуються за сенсом. Це сильна сторона дошки — візуальний компонент вміщує купу інформації.
Коли всі уявлення записані на дошку, ми їх пріоритизуємо та розшукуємо розвʼязки, тобто компоненти системи, які розвʼяжуть ті чи інші потреби. На цьому етапі менше сюрпризів, проте доводиться шукати баланс між зазначеними ризиками та користю. Стає до нагоди як довідка та мапа уявлень, яку ми попередньо зробили.
Нарешті після того, як зрозумілі розвʼязки, ми перетворюємо їх на знайомий план епіків та задач. Ось так можна від абстрактного уявлення про продукт перейти до дій.