Стендап Сьогодні 📢 Канал в Telegram @stendap_sogodni
🤖🚫 AI-free content. This post is 100% written by a human, as is everything on my blog. Enjoy!25.11.2024
Трасування зображень
Карта зі вчора та її оригінал
Розкажу трохи більше про техніку трасування, яку я використовував вчора для карти. Трасування, або обведення — це спосіб перетворити растрове зображення в стилізоване векторне.
Взагалі нічого тут складного немає. Нам буде потрібний графічний редактор з шарами — Фотошоп, Pixelmator, GIMP, Paint.NET. Ставимо оригінал зображення на фон та починаємо обводити зверху всі потрібні деталі. Можна векторними інструментами (лініями, багатокутниками тощо), але можна й растровими — головне, щоб зміни були в окремих від фона шарах. Коли буде готово, вимикаємо фоновий шар та отримуємо чисте обведення. Звісно, якщо щось не подобається, можна завжди знову увімкнути фон та скоректувати.
Я цю техніку перший раз побачив на прикладі портрета, змальованого зі світлини. А ще чимало мультфільмів зроблені схожою технікою — називається ротоскопінг. Одним словом, підхід зі стажем.
Також трасують супутникові знімки, щоб створити векторну мапу. Наприклад. в редакторі OpenStreetMap кожен може спробувати (тільки, будь ласка, відповідально та обережно).
Ще я нещодавно, щоб зробити детальний план квартири (порожньої), сфотографував стіни, виміряв загальні розміри, а потім, переконавшись у дотриманні масштабу, переніс елементи зі світлини на план.
Багато графічних редакторів вміють робити трасування повністю автоматично. Але при тому вони відтворюють оригінал з усіма деталями. Інколи саме це нам й потрібно — наприклад, щоб потім збільшити це зображення. Натомість ручне обведення має сенс робити тоді, коли ми ще й хочемо прибрати зайві деталі або навіть вигадати нові. Наприклад, як на ілюстрації зверху.