Стендап Сьогодні 📢 Канал в Telegram @stendap_sogodni
🤖🚫 AI-free content. This post is 100% written by a human, as is everything on my blog. Enjoy!19.12.2024
Дев-адвент 19: дерево, тепер з анімацією
Якби ж ви знали наскільки це низькорівнева реалізація. Хіба що пікселі сам не малюю.
Сьогодні замотався з роботою, хотілося зробити щось веселе — а що може бути веселіше анімації? Занурився в анімаційні можливості SwiftUI та… щось навіть вийшло.
Як можна побачити зверху, я придумав ось такий спосіб навігації деревом: обираєш тег, він збільшується — але зберігає пропорції. Так легше відстежити звʼязок даних, ніж коли кожний вкладений тег розтягується (як тут) на весь екран. Тепер достатньо один раз викласти дерево, а вкладені рівні малювати суто через лінійні перетворення. Далі почалася сувора 2D-графіка без нормальних векторних типів…
Для такої задачі важливо не починати з кінця. Тому спочатку я тільки замінив логіку переходу, щоб малювати обрані теги зверху попереднього рівня — ще без масштабування та точно без анімації.
Найскладнішою частиною було правильно виконати перетворення, щоб тег зʼявлявся посередині екрану. Я обчислюю та запамʼятовую для кожного рівня зсув та масштаб відносно базової викладки (яку отримав ще на самому початку.) Їх потрібно врахувати й для малювання, й під час обробки натискань.
Це все вже нормально працює, а ось анімацію я тільки почав робити. Для неї є гарний компонент TimelineView - він перемальовує власний зміст за розкладом, хоч кожного кадру. Залишалося тільки досипати до моєї векторної алгебри ще й обчислення проміжного значення між “маленьким” та збільшеним розміром тегу. А ще проміжного значення прозорості фону. А ще лінійний перехід виглядає абсолютно ненатурально, та треба робити easing…
Ото сиджу тепер та думаю, марно це все було. Треба було кожний шар робити окремим Canvas
, позиціювати та масштабувати їх засобами SwiftUI, та анімувати їх теж через SwiftUI, як я колись робив пейджинатор. Тоді брудної роботи було б значно менше.